Thursday 16 September 2021

Bantuan Khas CoVid-19 (BKC)

Minggu lepas saya ada menerima sms memaklumkam bahawa saya adalah penerima bantuan khas CoVid-19 seperti boleh dilihat pada gambar tangkap layar di bawah.

SMS - 10/9/2021

Setelah menekan pautan yang diberikan di sini, saya layak menerima RM200 dan masih dalam proses pengkreditan.

Penerima BKC 2021,,,

Sejak dunia di landa wabak CoVid-19, saya ada menerima beberapa bantuan dan antaranya ialah:-

  1. Bantuan BPN (Bantuan Prihatin Nasional)
  2. Bantuan bakul makanan
  3. Bantuan Sarawakku sayang (BKSS)
Fasa 1 - dikreditkan ke akaun...

Bantuan bebentuk wang ringgit yang dikreditkan ke dalam akaun tidak pernah disemak berikutan semua urusan mengemaskini di kaunter perbankan tidak dibenarkan dan saya juga tidak memiliki kad ATM atau kad debit.

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.