Sunday 9 October 2022

Candy Crush Saga level 1476

Saya telah lama main game Candy Crush dan berhenti beberapa kali serta pernah kongsikan pengalamannya dahulu di sini, sini, sini dan sini.

Baru-baru salah satu game saya telah di 'banned' selama setahun tanpa sebab dan keterangan lanjut boleh dirujuk di sini.

Sebagai ganti saya telah muat turun semula aplikasi candy crush saga. Pengalaman setelah beberapa hari bermain ialah pada level 1476 seperti telah saya rakam dan boleh ditonton pada klip video di atas.

Pagi ini saya cuba level 1476 semula namun telah diubah seperti boleh dilihat pada gambar tangkap layar di atas.


Tiba-tiba video yang saya upload di youtube mencecah ratusan pengunjung seperti boleh dilihat pada gambar tangkap layar di atas.

Rupa-rupanya semua games serupa iaitu berteraskan keuntungan semata-mata, bak kata orang putih 'no free lunch'...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.