Sunday 31 July 2022

Dos penggalak ke-2 vaksin CoVid-19

Baru-baru ini kerajaan negara kita telah menurun usia layak untuk dos penggalak ke-2 vaksin CoVid-19 dari 60 tahun ke 50 tahun.

Temujanji melalui mysejahtera...

Temujanji boleh dilakukan sendiri jika kita telah layak melalui aplikasi mysejahtera dan memilih boleh PPV berdekatan serta tarikh mengikut kesesuaian masing-masing.

Gambar tangkap layar di atas merupakan temujanji saya untuk dos penggalak ke-2 melalui aplikasi mysejahtera didaftar pada 28/07/2022

30/07/2022

Pada pagi 30/07/2022 saya periksa semula aplikasi mysejahtera dan temujanji saya di atas telah hilang seperti boleh dilihat pada gambar di atas.

No slots available...

Saya cuba membuat temujanji semula namun kesemua senarai PPV berhampiran saya menyatakan 'No slots available' seperti boleh dilihat pada gambar tangkap layar di atas.

KKM serta pemimpin negara mahupun negeri melalak setiap hari meminta rakyat yang layak supaya mendaftarkan diri untuk dapatkan suntikan dos penggalak ke-2 namun tiada PPV yang menyediakannya

Cakap tidak serupa bikin, mungkin hanya untuk cari publisiti murahan sahaja sebab PRU dijangka akan berlangsung bila-bila masa sahaja dari sekarang...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.