Tuesday 19 October 2021

Nasi atuk KFC naik seringgit

Sewaktu saya dikuarantin pada bulan mac tahun ini, saya ada kongsikan nasi atuk KFC di sini.

Nasi atuk KFC

Hujung minggu lepas, saya mencuba lagi nasi atuk KFC dan kali ini makan secara 'dine-in' di salah sebuah restaurant berdekatan di tempat kerja saya.

RM17.99 untuk pakej 2 ketul ayam...

Bagi saya, tujuan makan ialah untuk mengalas perut agar tidak lapar selain untuk mendapatkan khasiatnya dan saya tidak pandai komen sedap atau tidak. Jika diberi makan nasi ayam setiap hari pun saya tiada masalah.

Sambal nasi atuk KFC...

Namun dalam beberapa bulan sahaja, harganya kini telah naik seringgit iaitu RM17.99 berbanding RM16.99 sebelumnya.

Drumstik...

Selamat menjamu selera...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.