Sunday 28 August 2022

Mimpi bertemu Najib & Tengku Zafrul

Kira-kira sepuluh tahun yang lalu pada 07/04/2013, saya pernah kongsikan cerita kisah mimpi berjumpa dengan Najib, bekas perdana menteri yang telah dijatuhkan hukuman penjara 12 tahun melibatkan kes pengubahan wang haram SRC pada 23/08/2022.

Dua watak dalam mimpi saya subuh tadi..

Subuh tadi saya bermimpi lagi berjumpa Najib namun kali ini bersama Tengku Zafrul dan jalan ceritanya juga ingat-ingat lupa seperti sebelumnya. Saya cuba ingat kembali kejadian mimpi tersebut namun sehingga blog ini ditulis, saya cuma ingat dua watak utama iaitu Najib & Tengku Zafrul.

Selama ini saya anggap mimpi itu cuma mainan tidur sahaja dan ianya juga adalah sebahagian daripada kehidupan harian kita.

Jadi, kesimpulannya ialah kedua-dua watak tersebut wujud dalam mimpi saya sebab:-

  1. Saya mengikuti perkembangan kes perbicaraan SRC melibatkan bekas perdana menteri sehingga terbawa ke dalam mimpi 
  2. Semalam saya ada terbaca berita mengatakan bahawa belanjawan negara tahun ini akan dibentangkan oleh perdana menteri, Ismail Sabri dan bukannya menteri kewangan, Tengku Zafrul pada bulan oktober kelak (sumber)

Apa pun, saya simpan cerita mimpi ini di sini sebagai dairi pribadi untuk rujukan akan datang.

Mimpi hanya mainan tidur serta sebahagian daripada kehidupan harian kita...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.