Sunday 25 April 2021

Clash Of Clan TH14

Pada 12.4.2021 lepas, pihak Clash Of Clan (COC) telah memperkenalkan 'town hall' (TH) baharu iaitu level 14.

TH14 - 12/04/2021

Sejak hari tersebut sehingga ke hari ini, saya tidak dapat membalas dendam (revenge) mereka-mereka yang pernah dan telah menyerang 'base' saya sebelumnya.

Klip video dibawah saya rakam menunjukkan setiap kali saya cuba untuk 'revenge', skrin seperti gambar di atas muncul.

Saya telah membuat banyak aduan kepada 'developer' COC dan sehingga ke hari ini kira-kira dua minggui telah berlalu namun masalah tetap sama dan tiada tanda-tanda telah diperbetulkan.


Sebelum dikemaskini pada 12/4/2021 lepas saya masih boleh 'revenge'. Mungkinkah kerana saya berada di liga legend (legend league) tidak dibenarkan 'revenge'?

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.