Monday 29 March 2021

Surat Tamat Kuarantin (Relese Order)

Hari ini merupakan tarikh akhir saya dikuarantin berikutan disyaki kes suspek CoVid-19 pada 17/03/2021 yang lalui.

10:11hrs - Miri Indoor Stadium

Kedua-dua keputusan ujian calitan saya negatif dan anda boleh rujuk di sini dan sini. Saya kembali semula ke pusat saringan CoVid-19 untuk memotong gelang serta mengambil surat tamat kuarantin atau 'Release Order' (R.O.).

Gelang telah dipotong...

Saya disuruh membuat rakaman video menggunakan telefon bimbit ketika proses memotong gelang dan juga diminta supaya menyimpan video tersebut selama dua bulan mulai hari ini.

Surat Tamat Kuarantin...

Saya cuma diminta menunjukkan keputusan saringan calitan CoVid-19 dari KKM kepada mereka untuk mendapatkan surat tamat kuarantin seperti boleh dilihat pada gambar di atas.

Saya dibenarkan kembali bertugas semula esok.

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.