Saturday 27 March 2021

Nasi atuk KFC - nasi lemak

Sejak saya dikuarantin berikutan disyaki kes suspek CoVid-19 pada 17/3/2021, saya masak dan makan apa sahaja yang ada di rumah.

Nasi Atuk KFC - nasi lemak

Nasi atuk KFC telah lama diperkenalkan oleh KFC namun tidak berpeluang untuk menikmatinya disebabkan PKP sejak tahun lepas. Pada 23/3/2021 lepas saya menempah dua set nasi atuk KFC dengan harga RM16.99 setiap satu.

RM16.99

Ianya mempunyai dua pilihan iaitu jika memilih seketul ayam sahaja, harganya ialah RM13++ dan RM16.99 jika memilih dua ketul ayam. Isi kandungan yang saya beli ialah:-

  1. Sebungkus nasi lemak
  2. 2 ketul ayam
  3. 2 jenis sambal
  4. segelas minuman ringan
  5. beberapa biji kacang
  6. 2 keping timun
  7. sedikit telur goreng hancur
Nasi lemak dibungkus berasingan...

Komen saya ialah, rasanya serupa dengan nasi lemak yang dijual di tepi jalan namun nasi lemak tidak lengkap tanpa ikan masin. Jika membeli nasi lemak di tepi jalan dengan harga RM16.99, sekeluarga boleh menikmatinya.

Setelah semua telah dihidang...

Selamat menjamu selera...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.