Saturday 31 December 2022

JACKPOT - Sports TOTO

Sejak Sports TOTO serta Magnum4D memperkenalkan produk JACKPOT, saya tidak lagi membeli nombor 4 angka (4D) sahaja dengan harapan menjadi jutawan suatu hari kelak.

Saya tahu kebarangkaliannya jauh lebih rendah berbanding membeli 4D sahaja namun dari masa ke semasa, saya beli juga dengan harapan merasa menjadi jutawan segera jika dimurahkan rezeki.

Hari ini saya kongsikan pengalaman membeli JACKPOT namun cuma satu nombor sahaja yang naik iaitu 1406 seperti telah saya tandakan pada gambar di atas dan di bawah.

Nombor tersebut saya dapat dari nombor siri treadmill yang saya baiki dan anda boleh rujuk di sini.

Tuah ayam nampak di kaki namun tuah untuk menang JACKPOT entah di mana. Jadi, jangan menaruh harapan yang tinggi dan beli JACKPOT jika ada duit lebihan atau mendapat ilham yang difikirkan tuah serta boleh menjana pulangan.

Kemungkinan seumur hidup ini saya tidak akan merasa menjadi jutawan dengan wang gaji serta simpanan namun tabiat membeli JACKPOT akan diteruskan dengan harapan ianya bakal termakbul suatu hari kelak.

29/12/2022

Kita semua boleh menjadi jutawan jika menukarkan wang yang kita ada kepada matawang rupiah.

Fikir-fikirkan...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.