Thursday 17 November 2022

Iklan PRU15 google adsense

Minggu lepas saya ada kongsikan iklan google berkaitan PRU15 adsense pada blog saya dan anda boleh rujuk di sini.

Setelah saya kongsikan calon-calon di tempat saya mengundi iaitu P219 di sini, pagi ini iklan google adsense telah bertukar daripada perdana menteri sementara kepada calon P219 seperti boleh dilihat pada gambar tangkap layar di atas dan di bawah.

Saya sedikit hairan sebab sehingga ke hari ini tiada pula iklan yang melibatkan calon serta parti lain selain mereka pada blog saya.

Agaknya ini lah yang dinamakan teknologi AI (artificial intelligence) terkini yang giat digunakan pada semua aktiviti di atas talian.

Kemungkinan teknologi AI ini juga lah yang digunakan oleh para scammer untuk menjalankan aktiviti penipuan tanpa sempadan di seluruh dunia.

Sebagai tuan punya blog, kami ditegah daripada klik sebarang iklan pada blog kami sendiri. Jika ter'klik' juga mereka akan mendenda atau mungkin 'bannned' akaun google adsense kami.

Jadi, saya cuma boleh lihat sahaja namun tak boleh buka (klik) iklan pada blog saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.