Tuesday 2 July 2013

Candy Crush Saga

Hari ini dengan rasminya saya berhenti bermain 'games' yang dinamakan Candy Crush Saga. Saya mulakan 'games' tersebut pada penghujung bulan april tahun ini dan telah menamatkan peringkat 289. Keseluruhanya dalam masa dua bulan saya mampu mencapai peringkat 289, ok tak?

Saya bertekad untuk berhenti disebabkan ianya boleh menyebabkan kita leka sepanjang hari dan meninggalkan benda-benda yang lebih penting yang harus kita lakukan harian.

Kadang-kadang jika saya bertugas shif petang, saya akan bermain sehingga awal pagi iaitu kira-kira pukul 3:00am. Ini adalah satu tabiat yang amat buruk dan tidak sihat.

Selamat tinggal dan selamat malam Candy Crush Saga. Anda bila lagi? Hahaha...

Gambar berikut merupakan sebahagian yang telah saya lalui.
Entah peringkat berapa ini...
Entah peringkat berapa ini...
Entah peringkat berapa ini...
Tahu tak kenapa ada benda yang saya tanda dengan anak panah?

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.