Tuesday 24 July 2012

Salah guna kuasa...

Dua tahun yang lepas pada 6hb Mac 2010, saya pernah digertak oleh seorang yang memperkenalkan dirinya sebagai Laksamana Pertama (kini Kaharuddin Nasir) pada laman sosial facebook.

Seingat saya kejadian tersebut disebabkan saya membuat komen pada laman sosial facebook Berita Harian Online. Lepas itu komen saya juga telah di 'delete' oleh mereka yang mengendalikan Berita Harian Online pada facebook. Saya juga tidak ingat lagi apa yang saya komen ketika itu.

Berikut merupakan perbualan di antara saya dan dia sebelum dia disenarai hitamkan dari laman sosial facebook saya.
Kini boleh dikatakan setiap hari saya boleh melihat orang ramai membuat tuduhan serta macam-macam lagi tentang PM kita seperti gambar di bawah. Agaknya mereka ini kena gertak tak?

Terlintas juga di fikiran saya selama ini kenapa kejadian sebegini berlaku. Namun sehingga ke hari ini belum terjawab lagi.
Inilah orangnya... (mungkin dia ni TLDM)

No comments:

Post a Comment

Your comment will be atttend by admin soon, thank you.